STRONA GŁÓWNA


Darmowe porady prawne
Rozmawiając z mieszkańcami Lęborka na temat ich problemów wielokrotnie dochodziliśmy do wniosku, że niezbędne jest wsparcie prawnika. Oto kilka sprawdzonych przez nas możliwości darmowego prawniczego wsparcia na ternie Lęborka.



Porady dla organizacji pozarządowych (NGO) i grup nieformalnych

Pomoc prawna i profesjonalne wsparcie dla organizacji pozarządowych oraz grup nieformalnych z terenu Lęborka: pn - czw 9:30 - 14:30,ul. Krzywoustego 1 (pokój 135), Lębork, tel. 59 726 09 24, kom. 728 945 959
Zobacz Biuro Centrum Organizacji Pozarządowych w Lęborku

Biuro porad prawnych i obywatelskich

Osoby znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej mogą uzyskać tu bezpłatne informacje i porady prawne. Lębork, ul. Krzywoustego 1 (I piętro, pokój nr 114)
Aby skorzystać z porady należy zarejestrować się pod numerem telefonu: 59-307-00-40
e-mail: porady@fundacjaparasol.org
Zobacz godziny urzędowania blizejprawa.pl


Powiatowy rzecznik konsumentów

Usługa prawna dostepna jest w starostwie. Rzecznik zapewnienia konsumentom bezpłatne poradnictwo w zakresie ochrony ich interesów konsumentów, oraz może wytaczać powództwo na rzecz konsumenta i wstępować do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę konsumentów.
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5
tel. 59 862 88 41, 59 863 28 19, 59 863 28 24
prklebork@op.pl
Zobacz godziny urzędowania Powiatowy rzecznik konsumenta


Prawnik - Centrum wsparcia dla osób w kryzysie

Adwokat Krzysztof Obolewski jest wolontariuszem w Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie w Lęborku i udziela bezpłatnych porad prawnych dla osób korzystających z pomocy Centrum.

Lębork, ul. Krzywoustego 1, pok. 127 (I piętro) - po wcześniejszym uzgodnieniu w Punkcie Informacjno-Konsultacyjnym dla Osób Doznajacych Przemocy w Rodzinie przy MOPS w Lęborku ul. Łokietka 13 pok. 306, w godz.
pik@mopslebork.pl
Zobacz godziny urzędowania Centrum Wsparcia


Ostatnia deska ratunku

W sprawach ściśle samorządowych poza wymienionymi wyżej możliwościami stawiam do Państwa dyspozycji swoją osobistą wiedzę i wieloletnie doświadczenie.
W przypadku:
- przewlekłości postępowania administracyjnego
- potrzeby odwołania się od decyzji burmistrza czy starosty
- trudności z uzyskaniem informacji publicznej
- krzywdzącą uchwałą samorządu
- zaniedbaniem obowiązków samorządu ws. dróg, czystości, porządku i bezpieczeństwa, opieki socjalnej, oświaty itp.

prosze zgłaszać się do mnie:
telefonicznie: 696-702-072
mailowo: wlodek@klata.pl